مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دو خط درد دل

دست خودم نیست! عکس های دونفر تلگرامی بدجور دلم رو اذیت میکنه، نمیدونم چرا؟؟ حسادت، حسرت، غبطه! از ترس حسادت که تا میبینم دلم اینطور شد میگم ان‌شاءالله خوشبخت شن و هزارتا دعای جورواجور دیگه میکنم 

چند روز پیش این مطلب رو تو وبلاگ  این جا در این خانه منم بابا شهاب خوندم، فکر کردم بهش ... راست میگه بابا شهاب.. دست همدیگرو گرفتنو و ژستهای عاشقانه رو که همه بلدن اما اون محبته سخت به دست میاد.



نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ

بعضی هاشون تظاهره
عمه م میگه یه همسایه داریم که صدای دعواشون تا هفت تا کوچه اون ور تر میره. زنه به همسرش میبینی کلم و سیب زمینی پرت میکنه. همسرش مظلومه ولی.
میگفت تو کوچه همچین دست شوهرشو میگیره و میگه همسرم وکیله و فلان که هرکی ندونه فکر میکنه چه خوشبختی هستن. میگه همین که از خونه دور تر شدن، از هم جدا میشن، هرکدوم یه مسیری میره.

چقدر زندگی اینطوری سخته. حالا خوبه حفظ ظاهر میکنن وسط کوچه دعوا نمیکنن!

پریسا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.parisasdfsdgsdfg.com

سلام
به سایت ما هم یه سر بزنید

پریسا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.parisasdfsdgsdfg.com

من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد