مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

اخراج، شاید فردا.. شاید وقتی دیگر

امروز فهمیدم یکی از پسرا رو اخراج کردن،  یکی پشت سرش زده.  یکی از بهترین همکارامون بود،  از اونا که فقط سرش به کار خودشه..  خیلی دلم سوخت وقتی شنیدم میخواسته عروسی کنه و به همین خاطر خیلی اضافه کار میمونده...  من که توی این مدت هیچ بدی ازش ندیدم.. .  امیدوارم خیلی خیلی زود یه کار خوب پیدا کنه و خوشبخت بشه. 


اوضامون تو سرویس خیلی بد شده..  جالبه اون پسره که هر روز صبح آبمیوه به من تعارف میکرد هم خودشو برام میگیره!  همه رو برق میگیره منو چراغ نفتی!  من هنوز خودم گناهمو نمیدونم اما اینجوری بهتره اتفاقا هم از دست صحبتای مسخره این پسره راحت شدم هم از انرژی منفیای اون دختره! 


امروز صبح رفتم آزمایشگاه،  خانومه کلیدشو جاگذاشته بود دست از پا درازتر برگشتم شرکت..  از ساعت هفت شب قبلش تا ساعت هفت امروز چیزی نخورده بودم به خاطر آزمایش. .  وحشتناک احساس ضعف میکردم امروز.  من چه جوری روزه میگرفتم؟ ؟ راست میگن خدا توانشم میده ها! 


گفته بودم یه اشتباه وحشتناک کردم سر کار؟  یه نامه رو اشتباه زدم، مخابرات درخواستمون رو رد کرد اونم بعد دو ماه.  جناب مدیر نفهمیده هنوز ،  ماموریته.  نمیدونم عکس العملش چیه.  دفعه پیش که به خاطر جا انداختن اسم دو تا شهر تو گزارش کلی غر زدده بود سر مسئولی که منو استخدام کرده ولی این دفعه فرق میکنه  شایدم منم اخراج بشم. .  به همین راحتی..  به همین خوشمزگی

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

ایشالا زود شاغل بشه.
فک نکنم با یه اشتباه بازخواستت بکنن.
همکارم اشتباهی به یه حسابی 800 تومن پول ریخته! اون وقت سر مسائل جزئی ازم ایراد میگیره.

ان شاءالله.
میخواست بره دوباره سفر نفهمیده فعلا وگرنه بفهمه حتما یه حرکتی میکنه.
اشتباه من خیلی بزرگ بوده، چون به خاطر اشتباه من استعلام مخابرات منفی شده و ما نا مدت زمانی که حداقل یک ماه طول میکشه در این شهر فروش نخواهیم داشت و این یعنی خسارت میلیونی. میدونم که خیلی بد میشه...
کار کردن با بعضی از آدما تو محیط کار خیلی سحته.. یه خورده بگذره دستت میاد چطوری رفتار کنی

itext دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.itext.blogsky.com

این اخراج کردن رو ما نداریم. کاری میکنن خودت با دست خودت استعفا بدی . :|
ایشالله که مدیر نفهمه.

اتفاقا این نوع هم داریم از وقتی من اومدم اینجا چند نفر استعفا دادن فکر کردم از پا قدمه منه! اما بعد دیدم نه بابا روال اینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد