مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دلم گرفته ای دوست

از عصری که اومدم خونه این شعر افتاده تو ذهنم...  نمیدونم کجای ضمیر ناخودآگاهم بوده 

==========================================


دلم گرفته ای دوست




دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من


گر از قفس گریزم، کجا روم، کجا من؟


کجا روم؟ که راهی به گلشنی ندارم


که دیده بر گشودم به کنج تنگنا من


نه بسته ام به کس دل، نه بسته دل به من کس


چو تخته پاره بر موج، رها... رها... رها... من


ز من هرآن که او دور، چو دل به سینه نزدیک


به من هر آن که نزدیک، از او جدا جدا من


نه چشم دل به سویی، نه باده در سبویی


که تر کنم گلویی، به یاد آشنا من


ز بودنم چه افزون؟ نبودنم چه کاهد؟


که گویدم به پاسخ که زنده ام چرا من؟


ستاره ها نهفتم، در آسمان ابری


دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من


سیمین بهبهانی

نظرات 5 + ارسال نظر
خسرو چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ http://khane8tom.blogsky.com

درود . من این شعر زنده یاد بانوی غزل ایران را استقبال
. کرده ام . اما ، ردیف را [ با من ] انتخاب کردم .
. دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من
. ببین که این گلو گیر چه سخت نشسته با من
. گرفته ای ز حافظ یکی دو فال از من
. نگفته ای چه خواندی دلت گسسته با من
. ستاره ها کجاهید که شب نشسته تنها
. نگاه خسته من غمی نشسته با من
و . . . الخ . . من عاشقانه تمام شعرهای بانوی غزل ایران را
. می خوانم . . سخت دوستش می دارم . روح اش شاد .

درود
بسیار عالی بود. ممنونم

گیل پیشی چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ق.ظ

حتما جایی پخش کردن یا کسی زمزمه میکرده.
وقتی بابا آوازی میخونه، ناخودآگاه میبینم منم دارم تکرار می کنم.

آره حتما همینطور بوده

لیلا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ق.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام خوبی؟

شعر قشنگیه منم دوسش دارم گاهی اوقات تو ضمیر ناخودآگاه منم هست که زمزمش میکنم
البته نه به این کاملی که شما نوشتین دست و پا شکسته و نصف و نیمه

سلام، این شعر کاملشه اونی که آن خواننده میخونه چند بیت از اینه منم مثل شما فقط دو سه بیتش تو ذهنمه

اکرم شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.akram23423.com

وب خوشگل و نازی داری حیفه که بازدیدش اینقدر کم باشه برای افزایش بازدید راهکارهای جدیدی دارم پس به وبلاگ من سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی

مهدی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:12 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد