مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

شنبه خوب

هوا پاییزی پاییزیه. 


امروز صبح وقتی رسیدیم شرکت و حضور زدیم شمیم بهم گفت مرضیه هوا خیلی خوبه میای بریم قدم بزنیم؟ 


انتظار همچین پیشنهادی رو نداشتم حتی بهش فکرم نمیکردم.  

پیشنهادشو قبول کردم..  


سر جمع رفت و برگشت ما پانزده دقیقه هم طول نکشید،  در حین راه رفتن حرف خاصی هم نزدیم،  اما این کارش انقدر به من انرژی داد که تا الان هم حسش میکنم


هیچ وقت حس خوبی به شنبه ها نداشتم اما این شنبه فرق میکرد. 


[ در گوشی: دلم به حال خودم سوخت..  برای تنهاییم..  چقدر ذوق کرد دل بیچاره ام به خاطر این چند دقیقه پیاده روی دو نفره] 


نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پیشی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام. خسته نباشی.
چه دوست خوبی

سلام. مرسی عزیزم شما هم همینطور.
کاش دوستم بود... روابط خیلی رسمی داریم اما همینم غنیمته

لیلا سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم؟

شاید بهم ربطی نداشته باشه ولی از اونجایی که ما آدمییم ومسلمونیم در قبال هم مسولیم وظیفه داریم وقتی شما اینا رو نوشتی و من خوندم این حقو به خودم میدم که به شما خواهر گلم بگم داری تند میری البته بعیده که آدما تو شرایط بحرانی و سخت زنگیشون آروم باشن ولی این حق ماست که تو زندگی آرامش داشته باشیم و حق ماست که علاوه بر آرامش زندگی خودمون به فکر آرامش دیگران هم باشیم من فقط اینو یادآوری کنم که ناامیدی بزرگترین گناهه حالا شما هر کاریم که کردین باید امیدوار به ببخش خدا باشین و درصدد جبران بربیاین من و شما تشخیص نمیدیم که کی گناهکاره خدا خودش بارها گفته شاید اون بنده‌ای که فکر میکنی گناهکارترینه عملش از شمایی که فکر میکنیین پاک و منزهید بهتر باشه..

عزیز دل زیاد سرتو درد نیارم و بگم تو این دنیا آدم کامل وجود نداره هممون خلق شدیم که رشد کنیم و اینجاست که ارزش انسان معلوم میشه آدمی که به فکر تغییر صفت بدش تلاش میکنه یعنی داره رشد میکنه یعنی تلاش میکنه کامل بشه نه من کاملم نه شما ونه هیچ بنی بشر دیگه ای خودمون باید تلاش کنیم کامل بشیم

احساس ندامت از کرده بد خودش نشونه خوبیه خیلیا اصلا وجدانی ندارن که درد بگیره

آرام باش و بدان که خدا هست

ممنونم لیلا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد