مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

مبارزه

فکر کنم این ویروس جدیدا گذرش به بدن لاجون منم رسیده،  نصف شب مجبور شدم بلند شم آب نمک درست کنم تا لااقل گلوم یه خورده آروم بشه بتونم بخوابم،  الانم شیر داغ دستمه و عسل... 

ولی هیچ کدوم از اینها مامان رو قانع نخواهد کرد که در تمیز کردن خونه بیخیال من بشه 

نمیتونه دست تنها،  باید تا اونجاییکه میتونم این هفته رو قوی باشم و مبارزه کنم! 

گلبول های سفیدم میدونم الان تعدادتون کمتر از مقدار یک فرد سالمه و این هفته بدترین زمان ممکن برای مریض شدن بوده،  اما ازتون خواهش میکنم مقاومت کنید منم از بیرون بهتون کمک میکنم.  


========================

1. شیشه هارو صبح پاک کردم الان بارون اومد!  بارون رو دوست دارم حتی اگه قبلش شیشه ها رو پاک کرده باشم.  مونده گردگیری و طی و جارو برقی.  تازه این وسط یک ساعتم خوابیدم،  گلوم خیلی درد میکنه،  فکر کنم از آخرین باری که گلو درد گرفته بودم چند سالی گذشته باشه اصلا یادم نبود چه جوریه،  چیز مزخرفیه

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:33 ب.ظ

ویروس های محترم این روزها فعال شدن. هرکی رو میبینی سرما خورده.
واقعا گلو درد خیلی مزخرفه. اکثرا گلودردم حساسیت ویروسی هست و دکتر میگه نباید زیاد در تماس با هوای سرد باشی.

قرص آلتادین خوبم میکنه مخصوصا که زیاد سرفه میکنم. حتما اسمشو شنیدین. اینم لینکش:
http://www.irteb.com/herbal/ALTHADIN.htm
یعنی امکان نداره سرما بخورم و گلودرد نداشته باشم.
اگه از باکتری ها هم که باشه و شدید باشه آنتی بیوتیک میخواد.
برا همین سر خود آنتی بیتویک نمیخورم. چون برا گلودرد ویروسی نیاز به آنتی بیوتیک نیست.
خب این تجارب شخصی بود گفتم شاید به دردتون بخوره.

مرسی گیل پیشی جان. فعلا دارم گیاهی میخورم فقط از کجا باید فهمید ویروسیه یا باکتری؟ اگه ویروسی باشه همین قرصی که گفتی رو میخرم. من الان فقط تب دارم و گلو درد همین، نه سرفه نه عطسه نه آبریزش بینی

گیل پیشی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ب.ظ

خب فک کنم فقط دکتر میتونه تشخیص بده.
معمولا اول از گلودرد شروع میشه، بعد رفته رفته سایر علایم ظاهر میشه. البته همه اینطور نیستن.

امروز خون دماغ شدم گلو دردم خوب شد! البته فکر کنم به خاطر پنیرک بود که خوردم. الان فقط کمی کوفته ام و حالت سرما خوردگی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد