مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

تصمیم درست

رفتیم با مامان و عزیز یه دور زدیم..  اول  دو تا پیرهن برای عزیز خریدیم بعدم جاتون خالی یا به فول شمیم دلتون نخواد رفتیم جیگرکی تا خون از دست رفته من جبران بشه 


بعدشم چای دارچین و نبات،  اونم از یکی از  تکیه های امام حسین..  چاییهاش عالیه . 


امروز از گروه هایی از تلگرام که عضو بودم لفت دادم.  احساس کردم وقتمو تلف میکنه..  مگه من چند ساعت تو خونم که کل وقتم باید با این گروه ها تلف بشه؟  به جاش میشه دوتا کتاب خوند،  حداقل یک ربع ورزش کرد،  اصلا با خانواده بود...  


نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

نوش جان.

گیل پیشی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ق.ظ

کجایی؟

گم شدم

گیل پیشی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:19 ب.ظ

بعله. چشم میذارم بیام پیدات کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد