مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خداحافظ مینا

+مرغ مینا مامان بزرگم مرد.  دیگه رسما تنها شد.  امان از وابستگی،  یاد روزی افتادم که مرغ مینای خودم مرده بود،  چقدر گریه کردم!  هنوزم دلم براش تنگ میشه.  این مرغ مینا مامان بزرگم خیلی منو دوست داشت،  نمیدونم چرا؟  فقط دوست داشت من بهش توجه کنم و باهاش حرف بزنم،  تو محیط جدید شروع میکرد به جیغ زدن و وقتی آروم میشد که من میرفتم کنارش.  نمیدونم حیوونا توی اون دنیا کجا میرن ولی امیدوارم جاش خوب باشه. 


++چند روز پیش بود رفتم پیش دوستم که دستیار اجرایی معاون مدیرعامله،  همونه که باعث استخدام من اینجا شد..  یک عالمه گریه کردم!  عین این اسکلا..  


+++گفتن میخوان کارمو عوض کنن!  سرپرست گفت برو فکراتو بکن، نظرتو بگو..  بعد رفت با مدیر صحبت کرد بدون اینکه نظر منو بخواد!  ان شاءالله خیره.  واقعیت بدم نمیاد از سر کله زدن با مالی نجات پیدا کنم. 


++++ دو نفر داشتن صحبت میکردن در مورد من!  یکیشون بهم گفت تو حالا عرق!!  خوردی؟  من گفتم نه..  به اون یکی گفت باید یه بار بهش بدیم امتحان کنه!  اون یکی هم جواب داد نه بابا این جنبه نداره افراط میکنه!!!  

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ

منم پرنده ها رو دوس دارم. کاش تو دنیا آدم پرنده باشه.
خدا پرندۀ مرحوم رو بیامرزه.
ایشالا تغییر در کارتون، به صلاح باشه.
چه دو نفر بدی. باهاشون معاشرت نکن.

منم پرنده هارو دوست دارم
حیوونا هم بهشت و جهنم دارند؟ چون بگیم بیامرزه باید داشته باشن
ان شاءالله
نمیشه که معاشرت نکنم از نزدیکانند

گیل پیشی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

وقتی حیوانات صاحب اراده نیستن، چرا باید بهشت و جهنم داشته باشن.
یه چیزی به ذهنم رسید، اینکه این ماییم که از خدا دوریم و در نتیجۀ تلاشمون دیدار خدا نصیبمون میشه؛ موجودات که همیشه در خدا غرقن و ذکر خدا رو میگن.
البته یه نظر من در آوردی بود. شما اطلاعات فلسفیتون خوبه. بهتر میتونین پاسخ بدین.

http://library.tebyan.net/fa/Viewer/Text/146235/1

لیلا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام مرموز جون

دلمون واسه رفیق قدیمی تنگ شده بود گفتم ی سری بزنم و احوالشو جویا بشم چطوری رفیق

سلام عزیزم، الحمدالله.
ببخشید کوتاهی بنده رو در سر زدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد