مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

متوهم

سلام 

 

اینجا نوشته بودم که سوتی دادم و درخواست رو مخابرات منفی کرد بعد نمایندش زنگ زد و کلی داد و بیداد که چرا نامه رو اشتباه زدید و سرپرست هم مجبور شد به جای من عذر خواهی کنه ..  

 

این آقاهه لهجه اش و صحبت کردنش منو یاد کسی مینداخت ... تو ایمیل های بعدیم به طرف فقط دو تا گرامی اضافه شد و بسیار سپاسگذارم اما لحن اون با من کلا خودمونی شد 

دیشبم شمارشو برام ایمیل کرده که تو تلگرام ادش کنم! یا براش ایمیل بزنم!

 

منم نامردی نکردم پرینت اسکرین گرفتم فرستادم برای سپرست که جهت اطلاع!‌ و اعلام نظر.. ایشونم فرمودن جوابشو نده یا توی ایمیل جواب بده ببینیم چی میگه؟؟ منم اطاعت امر کردم ... اونم جواب نداد ...  فکر کنم انتظار داشت سریع شماره براش بفرستم!!!!!!!

 

والله من عزیزم قشنگم بهش نگفتم فقط ناخواسته توی دو تا ایمیل نوشتم جناب آقای فلانی گرامی آخرشم به جای با سپاس نوشتم بسیار سپاسگذارم!‌اونم بعد ایمیل دیشبش فهمیدم که اینو نوشتم! 

 

اینم تجربه ای شد که کلا مرافب رفتار و حرف زدنم باشم... بعضیا زودتر از چیزی که فکرشو بکنی متوهم میشن ، به قول یکی از دوستایی که خیلی خیلی دلم براش تنگ شده :همه رو برق میگیره مارو گ....و...ز ننه ادیسون ( به خاطر به کار بردن این لغت عذرخواهی میکنم اما گاهی بسیار به جاست)

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ http://sohrab40.blogsky.com/

راستش احترام به تن بعضیا گشاده و توهم میزنند

خوب حالشو گرفتی تا یه کلمه پس و پیش میشه فکر میکنند خبریه
اه اه خاک تو سر همچین آدمایی از مرد بودن فقط نر بودنشو دارند

احسنت فاجعه اینجاست که به خاطر شغلت محکومی که احترام بگذاری و گرنه خداحافظ.. موندم طرف زنگ زد کاری داشت چطوری باید صحبت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد