مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

عروسک

%دیشب تب کردم.  خوابم نمیبرد..  الان هم کمی گلو درد دارم


+جمعه دو هفته پیش رفتیم پارکینگ پروانه.  یه عروسک دیدم خیلی خیلی ازش خوشم اومد.  ولی نخریدم بعدش خیلی خیلی پشیمون شدم. دیگه از سن من عروسک بازی گذشته و باید الان دو تا بچه داشته باشم!  میدونم!  من هیچ وقت تو زندگیم عروسک بازی نکردم و هیچ حس خاصی هم بهشون نداشتم الان این دلبخواهی ها نمیدونم ریشش از کجاست؟ 


-دیشب به مدیر تو تلگرام پیام دادم که خیلی کتابی که بهم دادید زیبا بود!  شاید دست از سرم با این کتاباش برداره!  کتابی که داده بود بهم در مورد جنگ ویتنام بود..  توش پر بود از شکنجه،  مرگ به طرز فجیع و...  من که خودم روانم پاک هست این کتاب رو هم که خوندم رد دادم کلا. 


=من همچنان منتظر یه غیر منتظره خوبم،  همچنان. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد