مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

کتاب اتفاقی

پنج شنبه یهویی قصد کردم برم خونه مادربزرگ.  توی مترو از کنار کتابفروشی رد شدم قصد و شوقی برای خریدن کتاب نداشتم اما نمیدونم چرا رفتم تا کتابهارو نگاه کنم. 

بعدم خیلی اتفاقی یک کتاب خریدم.  اصلا نمیدونستم چی هست نویسندش کیه..  جالب اینجاست که از یه کتاب دیگه خوشم اومده بود اما اونو گذاشتم سر جاش و اینو برداشتم و رفتم حساب کردم!!  الان که فکر میکنم خودم تعجب میکنم! 

یه علاقه خاصی هم نسبت بهش پیدا کردم.  طوریکه دلم نمیخواد بخونمش دلم میخواد قورتش بدم ( طبق همون سخن معروف که بعضی کتب را باید چشید بعضی را جوید و دسته ای دیگر را قورت داد)  هنوز نخوندمش ولی این احساسو نسبت بهش دارم. 

این خرید اتفاقی بودن رو به فال نیک میگیرم امیدوارم تو ذوقم نخوره. 

اون کتاب جاودانگی کاندورا حالمو به هم زد..  درست تا چند روز حالم بد بود..  تو مقدمه اش نوشته بود برداشت سطحی نکنید ولی آخه مگه میشه!  این همه موضوع هست تو جهان این حتما باید بیانات فلسفیشو تو همچین موضوعاتی میپیچید هنوزم وقتی بهش فکر میکنم حالم بد میشه..  


میخوام دوباره شروع کنم به زبان خوندن..  


میخوام فراموش کنم هر چی شده..  میخوام به خودم به عنوان یک انسان ممکن الخطا فرصت بدم. 



=========================


پ. ن.  اسم کتابی که خریدم : هدف حیات زمینی آدم

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ق.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مرموز جونم خوبی؟
از اسم کتاب مشخصه از اون کتابای خوبه از اونایی که منم خیلی دوس دارم

روح تشنه ما نیاز داره به دونستن ی سری از حقایق که خودمون باید بریم دنبالش و کشف کنیم نیاز روحیه ما با چی برطرف میشه ..واقعا راسته که کتاب یار مهربانه البته هر کتابی هم ارزش خوندن نداره با بعضی از کتابا فقط میتونیم وقتمونو پر کنیم ولی بعضیا مثل همین کتابی که شما میگین میخوام قورتش بدم زندگی و طرز نگاه ما به زندگی عوض بشه


مواظب خودت و مهربونیای دلت باش

سلام لیلا جان، الحمدالله حالم خوبه، ان شاء الله حال شما و خانواده محترمتون هم عالی عالی باشه
عزیزم به خاطر راهنماییت ممنونم نباید وقتمو با کتابای بی ارزش پر کنم، باید توی انتخاب کتاب دقت کنم، نباید روحم دچار سوءتغذیه بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد