مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

تصادف

سلام 


دیروز تصادف کردم 


پام شکسته


بدنم کوفتس 


خدا بهم رحم کرد که چیزیم نشد




نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

خداروشکر که به خیر گذشته. بیشتر مواظب خودت باش.
پات بهتره؟

واقعا خدا رو شکر.. میتونست خیلی بدتر از این باشه

درد میکنه نمیتونم بزارمش زمین

گیل پیشی جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ http://inroozha94.blogsky.com

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــهــــم
استراحت کنی، خوب میشه.
یه چیزی به ذهنم رسید.
استادمون خیلی سنش بالا بود، دستش شکسته بود، دکتر براش یه قرص تقویتی نوشته بود، استاد با اون سن بالاش، در عرض یک هفته گچ دستشو باز کردن و خوب شد.
دوستم میگفت "روی یا همون زیـــنک" بهش داده بود.
روی برای ترمیم بافت های بدن خیلی مفیده. سرعت ترمیم رو زیاد میکنه.
از دکترت بپرس، دقیقتر اطلاع پیدا کنی.
موقع عبور از خیابون هیچ وقت عجله نکن. مخصوصا وقتی که سرعت ماشین ها بالاست. شب ها لباس تیره نپوش.
همین دیگه. این توصیه ها به ذهنم رسید.

گیل پیشی من.. دوست خوبم ممنونم
زینک دارم حتما میخورم.
دکتر که هیچی نگفت.. بداخلاق بود

تقصیر خودم چراغ سبز بود از خیابون رد شدم

لیلا شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام شبت بخیر خدارو شکر به خیر گذشت الان چطوری؟خوبی؟

سلام عزیزم
الحمدالله خوبم
میتونست خیلی بدتر از این باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد