مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خلاقیت در گچ

یه کلاس گذاشته بود شرکت برامون.  کلاس کار تیمی.  استادش میگفت یکی از تمرینای تقویت خلاقیت اینه که در مورد اشیا یا کارای مختلف بخودت بگی : چه خوب بود اگر... 

حالا من هر شب که میخوام بخوابم یه نگاه به این گچ پام میندازم و میگم چه خوب بود اگه زیپ داشت! 


شبا انقدر اینور اونور میکنم خودمو تا یه وضعیتی پیدا کنم راحت باشه بتونم بخوابم..  این سوزش و خارشش هم شبا شروع میشه..  گاهی مثل الان دلم میخواد بیخیال همه چی بشمو با قیچی و انبردست و...  بیفتم به جونش و بازش کنم.  

اصلا فکر نمیکردم انقدر مزخرف باشه! 



آها یه چیزی اون کتابا که مدیر داده بود بهم یکیش که مثبت سی سال بود یکیشم پر شکنجه!  حالم به هم خورد..  دوستی خاله خرسه که میگن همینه. 

مامانم اون کتاب مثبت سی رو دیده..  منم فهمیدم که فهمیده گفتم خودم اعتراف کنم. 

خلاصه که خیلی بد شد. 



فعلا همینا،  برم ببینم میتونم بخوابم! 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ http://sunray.blogsky.com/

چرا کتابی به اسم مثبت سی سال موقع سرچ تو اینترنت وجود نداره؟ مدیرتون کتاب رو نوشته؟

کتابش برای گروه سنیه +30 یه نه اسم کتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد