مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

درس شکستگی

سلام 

فردا جشن فارغ التحصیلیمه اما نمیتونم برم  چقدر برای این ماه برنامه ریزی کرده بودم ..  

این ماه عروسی دوستم بود که نتونستم برم، جشن شرکت بود که نتونستم برم، این هفته هم جشن فارغ التحصیلیم بعد سالگرد بابابزرگ هفته بعدم تولد داداش.. الانم فامیلامون از رشت اومدن خونه مامان بزرگم و مامانمم  رفت اونجا ولی من همچنان اینجا نشسته ام با پایی شکسته.  

 قرار بود کارمو تحویل بدم و کار جدید بهم بدن توی این ماه که نشد ، باز هم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که پام عمل جراحی و پلاتین و ... نخواست البته هنوزم نمیدونم پام چه اتفاقی براش افتاده . شده عین هندونه دربسته، تا این گچو باز نکنم نمیفهمم واقعا چه بلایی سرش اومده ، خوب منم بیکار نشستم کلی توی اینترنت سرچ کردم فهمیدم که دردش مربوط میشه به تاندون آشیل .. بغل قوزک پامم درد میکنه که هنوز نفهمیدم اون برای چیه ، خیلی اون عکس رادیولوژی رو بررسی کردم به نظرم سالم میاد!!! یعنی نشکسته! خیلی وسوسه شدم که باز کنم این گچو اما همه میگن کار اشتباهیه ، خوب من که این 19 روز رو صبر کردم 11 روز دیگه روش. 

 خوب خودمونیما عوضش این ماه کلی استراحت کردم  اون آدمایی که ذهنیت خوبی بهشون نداشتم چقدر بهم محبت کردن و من خجالت زده شدم که چرا بعضی وقتا انقدر زود قضاوت میکنم 

   

عاشق تجربیات اطرافیانم در مورد شکستگی، هر کی یک توصیه ی غذایی داره : کله پاچه ، ماهیچه، پای مرغ ، ژله، آووکادو، شیر، کاچی، آناناس .. البته هنوز نتونستم بفهمم که پاچه گوسفند چه ربطی میتونه به جوش خوردن شکستگی پا داشته باشه! انقد پاچه گوسفند مامانم برای من درست کرده که حالم به هم میخوره بهش فکر میکنم! البته در مقابل پای مرغ مقاومت کردم و گفتم به هیچ وجه حاضر نیستم بخورمش!   

 

این هفته یک روز درمیون رفتم سرکار، شنبه و دوشنبه رو رفتم حالا مونده چهارشنبه.. ولی هفته بعدو ان شاءالله کامل میرم  

شنبه که رفتم سرکار مدیرعامل با یک جعبه شکلات اومد ملاقاتم بعدشم معاونش اومد با دو تا کتاب!! دیروز هم یه مدیر دیگمون فهمید اومد، خدایی توی شرکت خیلی هوامو داشتن  

راننده سرویسمون منو تا دم در خونه میرسونه .  

  

یه درس خوبی که گرفتم از پای شکستم این بوده که خوبه آدم بتونه با همه آدما بجوشه و سعی کنه کسی رو ناراحت نکنه. مردن خیلی راحت تر از اون چیزیه که آدم فکرشو میکنه

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام همه رو ول کن بچسب به اون استراحته

خوش بگذره

آی گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد