مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خوش شانس

مسئول مالی شرکت منو دیده میگه من شش ساله توی این  شرکت کار میکنم،  برای آدمای زیادی هم فرم استعلاجی پر کردم اما تو اولین نفری هستی که بیمه یکی رو فرستاده براش که نسبت به ادعاش تحقیق کنند!!  واقعا چرا؟ 


یک کارتابل پر نامه با سربرگ مشکل دار رفته دفتر مدیریت بعد فقط نامه من امضا نشده و روش نوشتن سربرگ مشکل داره!  چرا آخه؟ 



مامانم برگشت خونه.  


عمم به مامانم گفته بچه های مدرسه رو میخواد ببره مشهد،  دست تنهاست و کمک میخواد.  حالا نمیدونم پیشنهادش تعارف بوده یا واقعا جدیه.  دل نمیبندم بهش




نظرات 1 + ارسال نظر
S...H...R جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ق.ظ http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
6500

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد