مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

هشت تا یک

8.دیروز واحد برای اسفندی ها تولد گرفت.  کادو یه بلوز و تاپ بهم دادن بعدشم خود سرگروه برامون تولد گرفت کادو هم بهمون یه گردنبند طلا داد.  قشنگ بود خیلی. 

حالا هفته دیگه تولد سرگروهه و ما موندیم چی بخریم براش. 


7.امروز شرکت به همه یه گلدون داد. 


6.داریم تو شرکت سفره هفت سین میزاریم.  من سفره و شمعشو بردم.  فردا مراسم پهن کردنشه .  


5. قرار شده تو هفته دوم عید سه روز مرخصی داشته باشیم من سه روز اولو گرفتم اما حالا گفتند باید پنج شنبه پنج فروردین دو نفر باشن که هیچ کس زیربار نرفته.  احتمال قرعه کشی هست که بنده خوش شانس به احتمال نود درصد اسمم درمیاد.  داداش بزرگه میگه نمیخواد قرعه کشی،  تو که اسمت درمیاد برو خودت جلو تر بگو میام. 


4.هوا از لحاظ دمایی خیلی خوبه ها اما آلودست..  خیلی هم آلودست!  سوزش چشم و سردرد.. خستگی همه مال این آلودگیه


3.مقالمو دوباره فرستادم..  بدون هیچ اصلاحی همون مقاله ای که قبلا فرستاده بودم را دوباره فرستادم،  میدونید جالب چیه؟  دوباره رفته داوری اصلا نفهمیدن..  اعلام هزینه هم کردن اما نمیدونم قبول شده یا نه.. 


2. دلم یه کار جدید و نوآوری میخواد..  از توی اینترنت یه کتاب طراحی دانلود کردم و چند تا طرح پرسپکتیوشو کشیدم.  کاش میشد برم کلاس خط..  یا ورزش.. 


1. برای عید هیچی نخریدم..  الان کفشم ندارم بپوشم! 



نظرات 1 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

تولدت مبارک

هنوز نشده تولدم.. ولی مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد