مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

تسلیت

خیلی حرفا بود که خواستم اما 


الان یه سر زدم وبلاگ ( حذف شد)


متاسفانه فرزندشون فوت کردند.  خیلی ناراحت شدم


شاید بشه گفت قسمتی از علاقه من به زیارت امام به خاطر خوندن وبلاگ ایشون بوده..  


ان شاءالله خدا بهشون صبر بده..  


خیلی سخته

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل پیشی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

خدا بیامرزدش. وبلاگشون رو رفتم دیدم. سخته.
این روزها بدجوری موضوع فلسفۀ خلقت افتاده تو مغزم! هرچی پاسخ هم میشنوم، سوالات دیگه ای به ذهنم میرسه.

انقدر فکر نکن، فیلسوف میشی آخر خواهر

گیل پیشی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ق.ظ

اتفاقا چندان علاقه به فلسفه ندارم. این یکی فرق میکرد، یه سوال حیاتیه.
به نظرم مطالعات فلسفی شما خوبه، جوابی براش داری؟ در حد یه جمله هم باشه، کافیه. حکمت سختی های دنیا، که حالا فقط یک درصد از کل مردم، به کمال واقعی میرسن. ولی کلشون در سختی هستن. مثل همون سیمرغ، که سی تاشون تونستن موفق بشن.

منم ندارم فکر نکنم جواب خوبی براش داشته باشم چون این سوال من نبوده تا برم دنبالش و اطلاعاتمم در اون حد نیست اما تا این حد برام حل شدست که:

مگه از اول مشخص بود اون سی تا مرغ کی بودن؟ الک شدن دیکه با سختی ها.
هرکسی بخواد و تلاش کنه ( با کمک خدا و اولیا) به اندازه ظرفیت و استعدادش میرسه.

گیل پیشی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

مثلا کسی که شب و روز درد میکشه، حتی اسمش به ذهنش نمیاد چه برسه که به کمال برسه.
یا کسی که مثلا تو مناطق جنگی بوده و از بچگی اصلا فرصت مطالعه و رشد شخصیتش رو نداشته.
خب به کمال رسیدن به کنار. چرا زندگی اجبار بوده. یکی میگه اصلا نه کمال میخوام نه بهشت!

گیل پیشی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ

البته تو گوگل زدم، متن هایی میاره، چند خطش رو خوندم، بیشتر اثباتی و فلان بود. نمیخوام مطلب پیچ در پیچ بشه. که نمی دونم خدا افاضه کمال داره و.... یه روستایی بی سواد ازت بپرسه، چه جوابی بهش میدی.

نمیدونستم نظرت ادامه داره.

سوالای سخت میپرسی و نمیدونم چرا فکر میکنی من جوابشو میدونم عزیزم

ذات زندگی دنیا با سختیه..
من فقط میدونم از امام حسین عزیزتر نزد خدا نداریم اما به ایشونم رنج های زیادی رسید. وقتی تیر به گلوی فرزند شش ماهشون خورد مشت گره نکرد به آسمون که چرا؟ این بچه چه گناهی داشت؟ چرا اصلا به دنیا اومد؟

خدا جبران میکنه اینو بهش اعتقاد دارم. حتی برای اون بیمار و کودک جنگ زده.. جنگ که تقصیر خدا نبود تقصیر ما بود..
البته میگردم اگه جواب ساده ای پیدا کردم برای سوالت میفرستم برات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد