مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

¦>\

صبح با صدای غارغار کلاغ ها از خواب بیدار شدم.  چند روزه خیلی غارغار میکنن نمیدونم چشونه.  صبح تا چشمامو باز کردم یکیشون از جلوی پنجره رد شد.  مامان میگه یا یکی اذیتشون کرده یا بچه شونو گم کردن. امیدوارم حدسش اشتباه باشه،  حیوان آزاری اعصاب منو به هم میریزه. 

دیشبم گلدون کاکتوسم از پشت پنجره افتاد وسط اتاق و به گند کشیده شد همه جا.  الان که دارم نگاهش میکتم سرش کج شده.  فکر کنم چون ریشش هوا خورد خراب بشه :-( 

رسما دارم چرت و پرت مینویسم. 


یه خورده دارم از خودم میترسم..  قلبم هیچ چیزو احساس نمیکنه و به چیزایی که قبلا واکنش نشون میداد کاملا بی تفاوته.  بهش میگن ادبار..  روی گرداندن قلب.  نوشته های پارسال رو که داشتم میخوندم متوجه این موضوع شدم..  یه خورده هم دقت در احوالات باعث شد یقین پیدا کنم به این موضوع. 


:-/ 

نظرات 7 + ارسال نظر
گیل دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:08 ب.ظ

کلاغ ها یه وقتهایی پر سر و صدا میشن، خاله م میگه دارن جوجه هاشون رو پرواز میدن، برا همین اینطور میشن.
گاهی بی تفاوت بودن قلب رو دوست دارم! مثلا آدم دلش نشکنه. بیخیال رفتار آدمها باشه.

منم فکر کنم خاله ی شما راست میگن.. چون دیروز مادر به چشم خودش ابن موضوع رو دیده بود.

منظورم تو معنویات بود.. خیلی بی تفاوتیش بده.

گیل پیشی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:59 ب.ظ

گاهی نفس لوامه هم مانع پیشرفته، وقتی سرزنش بیش از حد میکنه و باعث توقف و مانع اصلاح امور میشه. من که گاهی این سرزنش جلوم رو گرفته، برا همین به ذهنم رسید که بگم زیاد خودت رو توبیخ نکن. اگه بی ربط بود حرفم، نشنیده بگیر.

چشم..مرسی گیل پیشی جان

زری چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

سلام چطوری؟چه خبر خوبی؟مرموزی جون

سلام عزیزم، خوبم. الحمدالله
شما چطوری؟ ان شاءالله خوب و موفق باشی
چه عجب از این ورا

گیل یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:39 ب.ظ

مرموز خوبی؟ کجایی؟

خوبم
همین جام

گیل دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ب.ظ

مرموز؟ کجایی؟

همین جا عزیزم همین جا
گریه نکن دیگه

لیلا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام مرموز جان خوبی؟

به گند کشیدن اتاقو میشه ی کاریش کرد اما کاکتوست چی شد ؟

خراب که نشد؟

سلام لیلا جان. شما خوبید؟
کاکتوسم مرد ..

گیل سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ب.ظ

برگشتی؟

کجا رو دارم غیر اینجا؟ هر جا هم برم بر میگردم دوباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد