مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

بی خواب

هوا خیلی گرمه.  از خونه های مختلف صدای کولر میاد.  مطمئنا خونه ما تنها خونه ای نیست که توش نه کولر روشنه و نه پنکه.  کاش حداقل یه بادبزن داشتم تا یه کم خودمو باد میزدم.  

چرا من الان بیدارم؟  چون امروز رفتم باشگاه بعد اومدم خونه تا ده خوابیدم حالا دیگه خوابم نمیبره. 

صدای خرخر بابا هم میاد.  بچه که بودم وقتی شبا خوابم نمیبرد هر صدای کوچیکی منو میترسوند و تنها وقتی احساس آرامش میکردم که صدای خرخر بابا میومد. الانم من و بابا خونه تنهاییم.  امروز ویلایی که تو کرج گرفتیم خالی شد باقی اعضای خانواده رفتن اونجا.  


این روزا محیط کارم خیلی غیر قابل تحمل شده.  با دو تا از همکارام روابطم تیره و تار شده.  نمیدونم تقصیر کی بود البته از حق نگذریم منم اخلاق درست حسابی ندارم.  


یه روز حالم خوبه یه روز نه..  روزی صدبار جملات چته؟  و آروم باشو با خودم تکرار میکنم. 


ان شاءالله خدا یه نظر لطفی بهم بکنه.  

نظرات 1 + ارسال نظر
آقایی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ب.ظ http://eshqh.blogsky.com/

بازم خوندمت
اخلاقتو درست کن....

مرسی.
سعی کردم سخته نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد