مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

آشتی

دیروز..  چه روز عجیبی. 


همین هفته پیش بود که با دو تا از همکارام سر یه موضوع بی خود بحث کردم.  شنبه که رفتم شرکت جو سنگینی بود تا دیروز ساعت دو که زدم از شرکت بیرون.  

من از این آدمام که ناراحتیم برای چند دقیقه و یا حتی یک روزه بعدش انگار نه انگار،  به خاطر همین وقتی این ماجرا ادامه پیدا کرد و در کنارش یه سری اتفاقای بد دیگه افتاد خیلی بهم فشار اومد.  

وقتی با اون وضع از شرکت اومدم بیرون اولش فکر کردم باید استعفا بدم،  تمام آدمای اونجا رو تو حال بدم مقصر میدونستم  بعدش پشیمون شدم و گفتم میرم پیش سر گروه میگم من نمیتونم با این جو کار کنم اون خودش یه طوری درستش کنه بعدش به این نتیجه  رسیدم که زوری که نمیشه..  تو مترو که رسیده بودم آرومتر بودم اما هنوز اشکام سرازیر بود.  کمی به گذشته فکر کردم به سوابق این مدلی گذشته تو واحد و نتیجش که رفتن یکی از بچه ها بود از واحد و نقش خودم این وسط.  


وقتی کف مترو نشسته بودم و سرمو تکیه داده بودم به دیوار،  درست همون موقع که به هیچی فکر نمیکردم،  جوابو پیدا کردم: بلاخره یکی باید کوتاه بیاد..  یه کادو میخرم فردا بهش میدم.. تا حدی که مقصرم عذرخواهی میکنم و میگم دلم میخواد روابطمون دوستانه باشه. 


امروز همین جملات رو گفتم کادومم  دادم..  عین  آب رو آتیش انگار هیچ اتفاقی نیفتاده همه چی درست شد.. اونا هم برای من گل خریدن و فکر میکنم همه چی تموم شد. 


نمیدونم الان من کوچیک شدم؟؟  نه اصلا همچین احساسی ندارم.  


فرآیند تصمیم گیریم بهم نشون میده که اصلا نباید تو عصبانیت تصمیم بگیرم . 


نظرات 5 + ارسال نظر
kaveh پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:16 ب.ظ

موضوع مهم نبوده، وگرنه فکر کوچیک شدن نبودی.
این حسی که امروز عصر دارم، به نزدیک ترین کسانم حرفایی زدم که اولش متوجه نبودم اما بعد که فکر کردم از شدت خجالت نمی دونم چیکار کنم تا حدی که ممکنه از خونواده جدا شم و مستقل بشم

منم چند سال پیش تجربه مشابهی داشتم اما با اینکه کار خیلی خیلی سختی بود رفتم و عذرخواهی کردم، جدا شدن از خونواده فکر نمیکنم کار درستی باشه.. امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرید

Niloooofar پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
98651

گیل پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ب.ظ

آفرین. چه کار پسندیده ای.
من هروقت از کسی ناراحت میشم، قهر میکنم. قهر کردن هم فضا رو سنگین میکنه. قهر انگار که برای جلب محبته! و به منظور قطع ارتباط قهر نمیکنم. با کوچکترین رفتار ملایمی از طرف مقابل همه چی فراموشم میشه. البته هرکی به پستم خورده، چنین اخلاق ملایمی نداشته، بی وفا و بی محبت بودن!
خیلی وقتها شده خودم پیش قدم شدم به آشتی، ولی رفتار سردی دیدم و دلزده شدم.
با خودم فکر می کنم انگار من دوستامو در جایگاه همسر میذارم!!!!، چون خیلی حساس به محبت متقابل هستم. خودمو براش فدا می کنم و با کوچکترین رفتار سرد، و یا بی تفاوتی به احساسم، دلم میشکنه.
شاید اگه ازدواج کنم، از آدم ها بت نسازم. نمیدونم.

سلام عزیزم..
میفهمم چی میگی. یادمه یه بار همچین مضمونی رو تو وبلاگم نوشتم یکی از دوستان بهم تذکر داذ که باید محبت کرد بی منت و اینکه نباید انتظار رفتار متقابل داشته باشی، اما خیلی سخته مگه میشه؟؟

گیل شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:23 ب.ظ

فکر کنم من نوشتم اینو که میگی. نه؟ درست یادم نمیاد.
بیشترین حساسیتم روی دوستان صمیمیه. نمیدونم منظورم رو چطور بگم. افراد در طبقه بندی خودم دو دسته هستن. یک سریشون درگیری احساسی باهاشون پیدا میکنم و به پاسخ محبت حساسم. با یکسری در درگیری احساسی نیستم و حساس به پاسخگویی نیستم. درگیری احساسی منظور با جنس مخالف نیستا. یه دوست صمیمی.
برا همین میدونم که نباید بذارم دوستیم به اون مرحله بره، ولی نمیدونم چرا نمیشه. برا همین میگم شاید اگه ازدواج کنم اون یه نفر همسر بیچارم باشه و دیگه حساس به محبت سایر نباشم.

سلام.. گیل جان باور کن اصلا یادم نمیاد کی گفت :-)
اینو که گفتی یاد یه چیزی افتادم.. فکر کنم خودتم تجربش کردی.. وقتی دو نفر دوست صمیمی هستند و یکی از اونها ازدواج میکنه از هم فاصله میگیرند.
خیلی سخته که مرز خودتو با آدما حفظ کنی من که خودم زود اعتماد میکنم و سریع صمیمی میشم و از اونطرف زود سرخورده.. چون طرف مقابل یا جنبشو نداشته یا ارزششو.

گیل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:59 ب.ظ

به نکتۀ خوبی اشاره کردی. تعیین و حفظ مرزت با آدم ها. مرزبندی یه تواناییه که هرکسی داره، در روابطش موفقه.
منم همین طور. :-(

از جمله آموزشایی که یکی مثل من باید میدیده و ندیده ;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد