مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

رویای پول قلمبه!

مامان اینا دوباره رفتن،  قرار شد منم پنج شنبه بهشون ملحق بشم.  یعنی سه روز من و بابا تنهاییم. 


کاش یه کتاب خوب حال خوب کن داشتم.  


امروز سرگروهمون ازمون پرسید اگه یه پول درست حسابی داشتید برای اینکه روحیتون عوض بشه چی کار میکردید؟ 

یکی گفت میرم مسافرت..  یکی گفت یه کلاس اسم مینویسم،  یکی دیگه گفت یه مهمونی بزرگ میگیرم و  ... 


نوبت من شد،  گفتم هیچی!  گفت یعنی چی هیچی؟  گفتم یعنی هیچ کاری نمیکنم!  بعدم اومدم سرجام نشستم و اونا به بحث مسخرشون ادامه دادن. 


من اگه یه همراه توی زندگیم داشتم که این همراه میتونه یه دوست صمیمی باشه حالم بدون پولم خوبه.  الان تنها مشکل بزرگم تنهاییه.  آدمای اطرافم اون کسایی نیستند که بشه بهشون اعتماد کرد و حس خوبی باهاشون داشت.  همه به فکر خودشونن و انقدر از این بابت صدمه دیدم و انقدر آدما مواقعی که بهشون احتیاج داشتن نبودن الان دیگه اغتماد کردن هم برام سخت شده. 


امشبم باز دلم تنگه ، نمیدونم این حس لعنتی کی دست از سر من بر میداره. 

نظرات 6 + ارسال نظر
گیل سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ب.ظ

بقول شما، باید یه فاصله ای با آدم ها داشت. زیاد از حد که محبت میکنی و خودتو وقفشون میکنی و درگیری احساسی پیدا میکنی، فقط ضربه میبینی. واقعا همه فکر خودشون هستن.

متاسفانه تجربه من که همیشه این موضوع رو تصدیق کرده

گیل پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام. حال و احوالت خوبه؟

سلام عزیزم. الحمدالله

گیل سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام. خوبی؟ چرا نیستی؟

سلام. وقت نمیکردم بیام

گیل جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:18 ب.ظ

مرموز جان کجایی؟

سلام گیل جان. واقعی ترین دوست مجازیم خوبی؟ میدونستی تو تنها کسی هستی که حالم رو پرسیدی؟ چه حس خوبیه

لیلا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام مرموز جون امیدوارم هر چه زودتر حال دلت خوب بشه

سلام.. فکر کنم سرطان گرفته.. دعا کن لیلا جان.

بمب شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ب.ظ

خدا نکنه سرطان گرفته باشه

خوب باشی

سرطان؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد