مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خستم.. از خودم خستم

این ماه ماه خوبی برای من نبود شاید درستر باشه بگم من آدم خوبی (چه روحی و چه جسمی)  توی این ماه نبودم.  نمیتونم بفهمم چمه؟ اول فکر میکردم تپش قلب و خستگی زیادم به خاطر پرکاری تیرویید باشه.  هفته پیش موعد آزمایش شش ماهه بود و دو روز پیشم جوابشو گرفتم...  جوابش کاملا نرمال بود. به جای اینکه بگم خدا رو شکر بعد از دیدن نتیجه  گیج و مبهوت بودم. 


شاید مشکلم روحیه..  افسردگی.  



این هفته مامان اینا نبودن و من تنها بودم.  من در جمع هم تنهام بود و نبود بقیه تفاوتی به حالم نداره. 



امروز رفتم کلاس خوشنویسی با خودکار...  اولین جلسم بود وقتی کلاس تموم شد بعد از مدت ها یه حس خوب داشتم اما فکر میکنید چقدر طول کشید؟  5 دقیقه! 




نظرات 3 + ارسال نظر
آقایی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:54 ب.ظ http://eshqh.blogsky.com/

سلام
به روز بودی اومدم، دیدم و خواندم و پسندیدم
عالی بود و با احساس
آمدی و ببینی و بپسندی خوشحالم می کنی
یک عرض کوچولو، مثبت اندیش باش و بهترین

سلام
خوش آمدید البته فکر کنم قبلا هم امده بودید چون وبلاگتون به نظرم آشنا امد. مثبت فکر کردن، چشم بهش فکر میکنم.

گیل پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام. خوبی؟
منم به خوشنویسی علاقه دارم. یه جا رفتم برا ثبت نام، هزینه ش بالا بود. میگفت خوشنویسی باید خصوصی کار بشه

سلام.. خوبی عزیزم ؟
هزینه اینجا شد صد و شصت تومن برای ده جلسه. کلاسی که من میرم عمومیه ولی استاد با هر کس خصوصی کار میکنه

گیل دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:30 ق.ظ

ممنون.


من رمز وبلاگتو ندارم.. اگه دوست داشتی بهم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد