مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

نشد

سلام الان ساعت یکه قدیمه یعنی دوازده واقعیه جدید!  امیدوارم بلاخره بتونم این تغییر ساعتو درک کنم!  البته یه چیزایی میدونم مثل استفاده بهینه از انرژی خورشید ولی به دلم نمی چسبه این تغییر ساعت.  بگذریم اصلا یه چیز دیگه میخواستم بگم! 


دو تا مطلب اومد تو ذهنم امروز.  خوب من قدیما خوددار بودم و سعی میکردم بر اساس تشخیص خودم از خوبی و بدی عمل کنم اما بعد به دلایلی دیگه این حساسیتمو از دست دادم...  امروز متوجه شدم توی این مدت یه اخلاق خیلی خیلی بد پیدا کردم!  قضاوت زوهنگام توی ذهنم..  یعنی هر اتفاقی میفته ذهن من میره به سمت بدترین چیز ممکن..  یا دیگران رو زودقضاوت میکنم، نمیدونم چطور اینطوری شد؟ ؟  


اینطوری هم نمیخواستم بگم!  



پس باشه برای بعد..  انگار الان روی موود نوشتن نیستم! 

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ب.ظ

گیل شنبه 10 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام. خوبی؟

سلام گیل جان.. الحمدالله خوبم. شما خوبید؟

گیل شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ب.ظ

نیستی؟

هستم اما نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد