مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

میگرن.. درد.. و دیگر هیچ

نشستم کنج تخت و دیوار،  سرم بهتر بگم چشمم دردمیکنه..  دردش از عصری شروع شد به روی خودم نیاوردم تا الان مجبور شدم مسکن بخورم چون میدونم خوب نخواهد شد..  

دیگه مسکن هم ندارم اینی که الان خوردم آخریش بود دو یسته مسکن توی سه هفته خیلی زیاده!  هر دفعه که سرم اینطوری درد میگیره با خودم میگم که باید برم دکتر اما وقتی خوب میشه یادم میره..  پانزده ساله که میخوام برم دکتر. 


چشمام نمیکشه نمیتونم بنویسم باید برقارو خاموش کنم نور اذیتم میکنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

درد چشم، از سردرده. سردرد به همه جا میزنه دردش، به دندون! گوش، چشم
مرموز جان مسکن ضرر داره، اگه بری دکتر با چند تا قرص مشکل حل میشه، دیگه نیاز به مسکن نیست.
هر سردردی که میگرن نیست. ایشالا میگرن نیست. میگن تو میگرن یه طرف سر درد میکنه. الان خوشبختانه میگرن رو هم درمان میکنن و یا اینکه چند سال پیش میگفتن یه قرصی هست تا شش ماه جلوی سردرد رو میگیره.
خستگی بیشتر از کم خوابی و خستگیه. شب ها زود بخواب تا استراحتت کامل باشه. حرصم نخور.
میتونی از عطاری یا گیاه پزشکی هم راهنمایی بخوای، جوشانده و ..

مرسی گیل جانم.
دکتر عمومی که رفتم دو بار گفته میگرنه و اون هم مسکنا رو نوشته تازه آمپول مسکنم داده.. اگه نخورم سردردم به حدی میرسه که خیلی خیلی ببخشید میفتم به استفراغ بعد حتما باید برم تا مسکنو تزریق کنم

خستگی و عصبی بودن رو قبول دارم اما چی کار کنم تا وقتی نتونم یه هدفی برای زندگی کردن پیدا کنم این ناراحتی که درونم هست برطرف نمیشه..

عطاری رو راست میگی حتما باید برم

سمبل یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:32 ب.ظ http://sambal-blog.blogsky.com

تو آمریکا روشی هست که بهش می گن معالجه با تغییر رژیم غذایی افراد رو مجبور می کنن سه ماه تموم تو یه روستا غذای طبیعی بخورن. راستش در پژوهشی در زمینه میگرن مشخص شد که بیمارانی که تحت درمان قرار می گیرن بهتر می شن.

از استرس دور باش. سر ساعت غذا بخور. تو آفتاب زیاد راه نرو . و علائم که شروع میشه یه مسکن معمولی با آب زیاد بخور.

به سایت ما هم سر بزن پیام یادت نره
http://www.sargonco.com/fa/Cate16.aspx

مرسی دوست عزیز.. رژیم غذایی که خیلی تاثیر داره من به بعضی غذاها و بوها حساسم و میدونم اگه رعایت نکنم سردرد میگیرم.. به ساعت خواب نور و باد! زندگی گاهی خیلی سخت میشه اینطوری

گیل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ق.ظ

فکر کنم دکتر عمومی که نمیتونه تشخیص بده میگرن هست.
برا میگرن هم میگن داروهای درمانی هست که نیاز به مسکن پیش نیاد. چرا فقط مسکن داده؟

همونه که میگم ده پونزده ساله میخوان برم دکتر مغز و اعصاب.. دکتر عمومی تشخیص نمیتونه بده این مسکنو هم به میگرنیا میدن و تنها مسکنی که روی من تاثیر داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد