مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

تراوشات ذهنی قبل از خواب

این جا عین غار میمونه..

کاش یه غار واقعی داشتم.. یا مثلا مثل این خونه های خارجی یه راه یا اتاق مخفی توی خونه( این همیشه یکی از خیال پردازی های دوران کودکی من بوده).

انقدر ذهنم کار میکنه و جاهای مختلف میره که دلم میخواد موهامو از ته بزنم.  دل منه دیگه دیوونست یه تختش کمه.. همین الانم تنگ شده.. دلمو میگم .. دلتنگ مادرم.

همین چند دقیقه پیش رفت خونه مادربزرگ که صبح از اونجا برن آمل .. منم خیلی دوست داشتم برم اما دلم نمیخواست برم!! تضاد عجیبیه. زندگی من پر از این تضادهاست .. اه بازم گفتم زندگی.. این زندگی لعنتی دست از سر من برنمیداره..

میدونی چیه روی پوستم دنبال یه روزنه میگردم که بشه ازش اومد بیروون!

این روزا دلم برای خودم میسوزه.. شدم اون دلقکه که توی دلش پر از غصست اما محکوم به ظاهر نماییه..

نظرات 2 + ارسال نظر
لونااااااااا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ق.ظ http://Toybox.blogsky.com

یا یه خونه ی درختی فقط واسه خودم!اینم جواب میده بجای غار.
منم گاهی ب کچل کردن فکر میکنم...ایده ی خوبیه...باد ب کلّه میخوره..

خونه درختی که عااالیه.البته من گاهی به سطحی از عرفان میرسم که به اون خونه ها که تو بچگی با پشتی های خونمون درست میکردم هم راضی ام اما دیگه پشتی هم نداریم..

کله من که باد لازمه

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ق.ظ http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

داشتن یه غار
یه غار که فقط و فقط برای خودت باشه
بی شک خیلی خوبه!!!

بلییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد