مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

جمعه ۹۶/۴/۲۳

سلام

خوب نمیدونم چی باید بنویسم ..

آها این هفته بعد از ۱۵ سال امروز و فردا کردن برای سردردام رفتم دکتر مغز و اعصاب. تشخیص دکتر میگرن عصبی بود. دو تا قرص داد که هر شب باید بخورم. متاسفانه مسکن خوردن هم ممنوعه. 

نمیدونم چه قرصی داده که همش حالت سنگینی و منگی دارم توی سرم.

از این هفته کلاسای طراحیمم شروع میشه. خوشنویسی رو هم مثل هزاران کار نصفه دیگه رها کردم و حالا میخوام برم کلاس طراحی. 

یه خورده بداخلاق و بهونه گیر هم هستم این هفته خدا رحم کنه به اطرافیان 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرانک جمعه 23 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:16 ب.ظ http://sadbargkhatereh.blogsky.com

کمتر عصبانی شو...شدتش رو زیاد میکنه

یه خورده سخته.. مخصوصا برای درونگراهایی مثل من

گیل جمعه 23 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام. سلام. ظهر جمعه ت بخیر. خوبی؟
برای سردرد فامیلمون میگفت دکتر چند تا توصیه بهم کرد، حالم خوب شد:
هر وقت خوابت اومد، خوابت رو به تاخیر ننداز. هر وقت خسته شدی، دست از کار بکش و استراحت کن. باید اعصابت آروم باشه، عصبانی نشی.
سردرد عصبی که قرص نمیخواد. یه مسافرت حلش میکنه.

سلام گیل جان. سلام.
الحمدالله.. مرسی چشم حتما عمل میکنم
آخ گفتی مسافرت.. کاش میشد کارمو عوض کنم

گیل شنبه 24 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:52 ب.ظ

از شغلت لذت ببر. بیکاری چیه بابا.
پیشرفت سیری تدریجی داره. همۀ آدم های موفق از مشاغل کوچیکتر شروع کردن.
دیدی در آینده خودت یه شرکت زدی.

منظورم بیکاری نبود منظورم تغییر شغل بود. تجربه یه محیط جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد