مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

پراکنده نویس

جدی جدی خیلی زود میگذره ها.. دو روز دیگه ۱۳ بدره

نمیدونم چی کار کنم عفونت گلوم خوب بشه... درد دارم همش.. خستم کرده

امروز مدیر بهمون پیتزا داد.

دیشب تا پاسی از شب به خاطر استرس خوابم نبرد

یه مرگیم هست ولی نمیدونم چه مرگمه


وای امروز یکی از آقایون همکاری که توی یه استان دیگه فعال هستند بهم زنگ زد گفت ان شالله امسال شیرینی عروسی تونو بخوریم!!!!  منم هنگ کرده بودم گفتم ایشالله :))


نظرات 2 + ارسال نظر
گیل شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:45 ب.ظ

مگه دکتر قرص نداد، عفونت رفع نشد؟
ان‌شاالله امسال برات عالی باشه

تا حالا دو تا دکتر رفتم کلی آنتی بیوتیک و دارو خوردم، هر چی داروی گیاهی و هر کی هرچی گفته رو خوردم و انجام دادم اما تاثیر نداشته

دیانا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:59 ب.ظ http://Mohiig24.blogsky.com

شیرینی عروسی

آره حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد