مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

فن مرگ بروسلی

من بهش میگم فن مرگ بروسلی، بچه بودم خیلی بروسلی رو دوست داشتمش، دوست داشتم مثل اون قوی باشم و همه رو بزنم.. تا یه مدت بعد دیدن فیلماش جو گیر بودم و لگد پرت میگردم این ور اونور، هیچ وقت فکر نمیکردم یه روز این فن مرگ روی خودم اجرا بشه...

توی گروه بعد از چهارسال show احترام به عقاید و ... فرمودن مسایل دینی چیزی جز خرافه نیست... و همگان لایک به تایید گشودند.


خدایا من خفه شدم فقط تنها کاری که ازم برومد این بود که سکوت کنم و چیزی نگم... نمیدونم شاید اگه چهار سال پیش بود یه جواب دندانشکن میدادم و left.. اما امروز چی؟ بلاخره ایشون مدیرهستند و ترسیدم کاری کنم که بدشه برام.


خدا چی شد که اینطوری شد؟ الان که مفلس از اعتقاد برات مینویسم میتونم با جرئت بگم توهم اعتقاد داشتم.. دور برم پره از بی اعتمادی.. نمیگم خودم مقصر نیستم کسی اسلحه رو پیشونیم نزاشته بود ولی تاثیرم از محیط خیلی بود..


حس کسی رو دارم که همه چیشو باخته اما هنوز نفهمیده ...

نظرات 2 + ارسال نظر
Alone شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 01:06 ق.ظ http://bivajeh.blogsky.com

حس بدیه وقتی باورات ارزششونو از دست میدن!

دقیقا

گیل شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 10:47 ق.ظ

تو اینستا یه عکس‌نوشته‌ای دیدم. روسو میگه، مسیحیت حق هست، نیازی به اثبات کسی نداره. تو فقط اثبات کن که مسیحی هستی.
به نظرم جمله‌ی جالبیه. چیزی اگه حق باشه، نیازی به دفاع نداره.

چقدر قشنگ بود این جمله، یادم میمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد