مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

گیتار

از کلاس گیتار برگشتم خدا شاهده دو ماهه دارم میرم ولی دریغ از یک آهنگ درست درمون، گیتار انتخاب من نبود من همیشه پیانو دوست داشتم. فکر کنم تابلوئه که دارم بهونه میارم برای ول کردن کلاس. الان پسر همسایه داره پیانو تمرین میکنه فکر کنم روزی دو ساعت رو حداقل تمرین میکنه حالا من یک دقیقه هم تمرین ندارم در روز. بعد جالبه اوایل لذت میبردم از نواختنش اما از وقتی رفتم کلاس استرس میگیرم وقتی صدای تمرین کردنش میاد. همش یادم میفته تمرین نکردم.


خیلی این روزا فکر میکنم به همه چی... در یک حرکت جدیدی که یاد گرفتم فقط نگاه میکنم فکر هم نمیکنم ... همیشه دلم یه غیرمنتظره خوب میخواست که الان دلم اونو رو هم نمیخواد..


میخوام برم یه جای دور کنار دریا.. بشینم تو ساحل و زل بزنم به آب... بعد یه نخ سیگار بکشم .. همین.



پ.ن. من سیگاری نیستم و اصلا نمیتونم دودشو تحمل کنم سریع سردرد میگیرم ولی خوب دل ادم زبون نفهمه دیگه.. میخواد


نظرات 1 + ارسال نظر
Alone جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 02:13 ب.ظ http://bivajeh.blogsky.com

هرچی ک از گیتار یاد گرفتم چیزی بوده ک خودم رفتم دنبالش
من یک جلسه بیشتر نرفتم چون دیدم چیزی برای یادگرفتن وجود نداره موسیقی ی چیز دلیه اکثر استادا مث معلمای ریاضی مدرسه میمونن برام اصلا نمیتونم موسیقی رو اینطوری یاد بگیرم احساس میکنم برگشتم به سال دوم راهنمایی!
دلسرد میشم اینطوری
ولی وقتی خودم تو اینترنت دنبال اموزشش میرم خیلی بیشتر یاد میگیرم
یه استادی رو هم میشتاسم ک بسته های اموزشی فوق للعاده ای داره با ی قیمت کاملا منصفانه کلا ادم خوبیه با اینکه ندیمش از نزدیک ولی میشه اینو حس کرد.
اگه خواستی آدرس سایتشو بهت میدم

مرسی مهم اون علاقه هست که باعث میشه بری دنبالش.. تو من اون علاقه کمرنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد