مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

یکی خلاص کنه منو...

چه جوری میشه دل کند؟

چه جوری میشه دوست جدید پیدا کرد؟

دورنمای آدما خوبه ولی وقتی بهشون نزدیک میشی از بوی تعفنشون بهت استفراغ دست میده.


یکی منو خلاص کنه از خودم، یکی منو خلاص کنه از بقیه.


نظرات 8 + ارسال نظر
گیل جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام دوستم. خوبی؟
طاعات و عباداتت قبول باشه.
درسته، هیشکی بی‌نقص نیست‌

سلام دوستم. تو خوبی؟ من الحمدالله.
عبادات شما هم مقبول حق الهی

گیل سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 03:46 ق.ظ

ممنون.
چه خبرها، کم می‌نویسی؟

دارم فکر می‌کنم گیل. انقدر فکر میکنم که احساس میکنم همه موهام داره می‌ریزه.

گیل جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام. دنیارو نباید جدی گرفت. اتفاقا منم این روزها زیاد فکر میکنم. بیشتر به اوضاع کشور‌. فکر خیلی خسته‌کننده‌ست واقعا. باز خوبه میری سرکار و سرگرمی.

آره خداروشکر

گیل یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام دوستم. خوبی؟

سلام. نه خوب نیستم
تنها جایی که میتونم این جمله رو بگم اینجاست و وقتی تو ازم میپرسی

گیل شنبه 22 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 01:17 ب.ظ

ان‌شاالله اتفاقات غیرمنتظره‌ی خیلی خوشحال‌کننده‌ای برات اتفاق بیافته

غیرمنتظره که بوده ولی خوشحال کننده نه

گیل چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام. دلت مثل تابستون گرم و پرانرژی باشه

ممنونم عزیزم.

گیل چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 07:59 ق.ظ

نیستی؟

چرا انقدر ماجرا داشتم که یادم رفته بود اینجارو باورت میشه؟

دیانا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:56 ب.ظ http://Mohiig24.blogsky.com

وای دقیقا درک می کنم . منمخیلی احساس تنهایی می کنم

الان واقعا تو شرایطیم که دلم میخواد همه تنهام بزارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد