مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

درددل

بعضی موقع ها همه چی به نظرم مسخره میاد.

الان که این شانسو داشتم که ببینم پشت پرده زندگی بعضی آدمها رو، اونایی که ویترین زندگیشون خیلی قشنگه و  کوچکترین توجهشون بهتون قند تو دلت آب میکنه. 

میبینی ته تهش هیچی نیست. چقدر عمرم صرف اینجور آدما شده، به دست آوردن توجهشون :/ 

الان راحتم دیگه فکر نمیکنم به این چیزها.


همه چیز برام عوض شده میدونی ولی من باطنن همونم.. همین باعث شده همش استرس داشته باشم

شبا نتونم راحت بخوابم.. توی کار چیزهایی رو قبول کردم که مصداق لقمه گنده تر از دهن بوده و بس.. این استرس لعنتی ولم نمیکنه

متاسفانه برای سلامتیم هم خوب نیست


اینجا تنها کنج دنیاست که راحتم که میتونم خودم باشم که بزنم هر حرفی که تو دلمه.


چی میشه تهش؟ باید چی کار کنم؟ برم بگم این کاری که به من سپرتید خارج از توانایی هامه؟ پشیمون نمیشم بعدا؟؟ این عقب نشینی از ترس نیست؟ نمیدونم... دیگه هیچی نمیدونم.


مشخصه که اصلا دلم نمیخواد امشب صبح بشه؟.. این احساس من برای هر شبیه که فرداش میخوام برم سرکار.

نظرات 6 + ارسال نظر
گیل شنبه 27 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 11:03 ب.ظ

خودتو اذیت نکن دوستم‌.

دست خودم نیست از درون اینطوریم

گیل یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 09:58 ق.ظ

خب میری سرکار که لذت ببری، نه که هرروز خودتو آب کنی

لذت؟
خدا رو شکر که درآمد دارم ولی کارم رو الان دوست ندارم

گیل دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 11:34 ب.ظ

مشغله‌های کاری برای همه هست، باید درجه ی حساسیت رو پایین آورد

آوردم پایین :/

گیل سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام دوست گلم. چطوری؟
با بی‌اینترنتی چه می‌کنی؟

سلام عزیزم خوبم.
مثل معتادا تموم استخونام درد میکنه از بی اینترنتی..

گیل سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 07:38 ب.ظ

دلم واتس‌آپ و اینستا می‌خواد از دوستام خبر ندارم
دندون دردت چطوره دوستم؟

وصل میشه مطمئن باش دوستاتم حالشون خوبه..

مبارکه.. تو یه وبلاگ دیگه دیدم نوشته ازدواج کردی... ان شالله خوشبخت بشی.. دوست داشتی آدرس وبتو بده بهم.

گیل چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:16 ق.ظ https://yadegary95.blogsky.com/

سلام. وقت بخیر
بله، ممنون، ان‌شاالله همیشه سلامت و شاد باشی در پناه خدا.
آدرس وبلاگم رو برات گذاشتم دوست عزیزم. قبلا رمزدار بود، چندان توش نمی‌نویسم.

Salam.mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد