مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دندون‌درد نصفه شبی شما رو نویسنده می‌کنه

بیدارم از دندون درد.. درد وحشتناکی کل فکم گرفته، دلم میخواد گریه کنم‌. فکر کردم اگه برم دندونپزشکی خوب میشه اما بدتر شد، به خاطر قطعی اینترنت دندونپزشکی نتونست استعلام بگیره و گفت باید هزینه رو آزاد پرداخت کنی! پول نداشتم فقط به اندازه ای داشتم که روی دندون رو باز کنه بعد تخلیه و پانسمان... گفت این خیلی ملتهب شده حتما مسکن بخور درد میگیره اگه بی حسیش بره و حالا دو نصفه شبه و بی حسیش رفته.

تعجب کردم اینجا وصله..   نداشتن اینترنت منو با خلا مواجه کرده... خوشحالم که حداقل اینجا هست.


برای کار هم قید پیشرفت و افزایش حقوق رو زدم، رفتم گفتم من نمیتونم این کارو انجام بدم و خلاص! قراره بدن به یکی دیگه.


اخر هفته جشن تعیین جنسیت داریم! گفته بودم دارم عمه میشم؟ اولش با خودم فکر میکردم آخه چه مسخره بازیه، جشن تعیین جنسیت! بعد به این نتیجه رسیدم که جمع شدن آدما برای شادی کردن ایرادی نمیتونه داشته باشه اونم وقتی داره در ساده ترین حالت هم برگزار میشه... ولی باز هم مسخرست!


هوای ابری منو افسرده میکنه، با احترام به اونا که عاشق پاییز و زمستونن من متنفرم از این دو فصل! از هوای ابری از سرما.. دلم نور خورشید میخواد، دلم اردی‌بهشت میخواد..


کیسه آب گرم و اون ۸۰۰ میلی استامینوفن و بروفن داره کار خودشو میکنه.. دردم اروم تر شده.. کاش فردا تعطیل بود.



نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 02:56 ق.ظ http://L-r-y.blogsky.com

دندون درد

هنوز درد میکنه

حسین سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:06 ب.ظ https://jadeyebipayan.blogsky.com/

سلام. امیدوارم که الان دندون دردتون خوب شده باشه
ممنونم به وبم سر بزنید. بازم میام

سلام ممنونم از لطفتون.. حتما سر میزنم.

خانم سیب چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 02:15 ق.ظ http://Khanomesib.blogsky.com

وایییی بدترین درد تو بدن همینع!
امیدوارم الان خوب شده باشیـ
خودم کشیدم میفهمم چیه

درد خیلی بدیه.. دکتر که نتونست کاری کنه و درد رو بدتر کرد... با تجویز دوستان مسکن+آموکسی سیلین+ مترونیدازول هر هشت ساعت دردمو آروم کرده. میدونم ضرر داره سرخود دارو خوردن ولی چاره ای نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد