مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

سورپرایز

تا حالا کسی منو سورپرایز کرده؟؟ اصلا یادم نمیاد.. خاطرات این سی‌ساله رو چند دور گذروندم از جلو چشمام ولی همچین چیزی توش نیست... 

حالا به هر حال دیروز بعد از سی سال سورپرایز شدم :) سرپرست جان برام بلیط کنسرت گرفت و با همون ادا اطوار های سورپرایز گونه داد بهم.. همون کنسرتی که دوست داشتم و نتونسته بودم بلیطشو بگیرم.

حالا نمیدونم به اندازه کافی ازش تشکر کردم یا نه.. من کلا زیاد هیجان زده نمیشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:17 ق.ظ

منم درجه‌ی هیجان و ناراحتیم زیاد نیست. گاهی میگم مثلا طرف مقابلم ناراحت نشه که ذوق‌مرگ نشدم؟

آره منم همینطورم

احساس میکنم به اندازه کافی حس ذوق مرگی از خودم نشون ندادم

آسایش جمعه 29 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:50 ب.ظ http://2906.blogsky.com

وای منم خیلی با خودم سر ابراز احساسات کلنجار میرم ... ولی سعی میکنم خیلی بهتر بشم بعضی اوقاتم از روی خجالته که زیاد ذوق زده نمیشم

واقعیتش من اگه خود واقعیم باشم کلا خیلی کم پیش میاد چیزی هیجان زدم کنه... به خاطر ناراحت نشدن آدمها الکی یه احساساتی بروز میدم اما گاهی هم یادم میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد