مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

من واقعا واقعا هنوز زندم...

داره باروون میاد، بدجور داره از صبح میباره. امروز ۷امین روزه. توی خونه گوشه اتاق نشستم. پنجره رو باز گذاشتم هوای اتاق عوض بشه. نمیدونم کرونا دارم یا انفولانزا، دیگه فرقی هم نمیکنه. توی این چند روز به مفهوم درک جدیدی از تنهایی رسیدم. فکر کن شب با بی قراری از خواب بیدار میشی، تبت خیلی بالاست از درد بدن به خودت تو رختخواب میپیچی .. کسی نیست خودتی و خودت.. خانواده رفتن و تو تنهایی... 

کسی هم که دلش نمیخواد از تو مریضی بگیره پس باید همینطور تنها بمونی.

اینکه محکم باشی و تو هر تماس بگی حالت خوبه در حالیکه لباس تنت خیس شده از گرمای تب.. اینکه هنوز جای بخیه هات خوب نشده هنوز رو پا نشدی از عمل که اینطوری میشه.. خیلی سخته


اصلا میدونی قوی بودن خیلی سخته :)


اینم میگذره مثل خیلی چیزای دیگه که گذشت.


من حالم خوبه الان.. مختصر تب و بدن دردی دارم که اونم خوب میشه.


فکر کنم یک ماهی هست سر کار نرفتم :) خدا جان حالا من یه غری زدم قرار نبود به این زودی مستجاب بشه؟ بقیه چیزا رو هم همین قدر سریع جواب میدی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
*/ آرش چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 12:55 ق.ظ

امیدوارم این حال و روز فعلی هم پشت سر بذاری، بعد بیای توی وبلاگ، نوشته های امیدوار کننده و از روی خوشحالی بنویسی.

تمام تلاشمو دارم میکنم به اون روز برسم :)

گیل چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام دوست گلم. خوبی؟
سرماخوردگی رو که این روزها همه دارن. مخصوصا که بعد عمل بدنت ضعیف شده. به خودت برس، بدنت تقویت بشه
دوستم، انقدر از بقیه کم‌توقع نباش. چرا تنهایی درد میکشی. من باشم همه رو بیدار می‌کنم. یعنی چی که میگیرن.
پیشاپیش عیدت مبارک. ان شاالله بهترین بهار عمرت باسه

سلام، هر چی به خودم رسیده بودم پرید! دو کیلو تو یک هفته وزن از دست دادم ولی خوبم الان :)

کسی نبود بیدارش کنم تنها بودم این مدت..

عید تو هم مبارک ان شالله سال دیگه برای همه سال خوبی باشه.

دیانا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 09:16 ب.ظ http://Mohiig24.blogsky.com

امیدوارم خرچه سریعتر حالت خوب شه

مرسی مهربااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد