مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

جان سخت :)

بعد از عمل همیشه نگران چنین روزی بودم که بلاخره از راه رسید :) توی این مدت تو درد کشیدن و تحمل کردن تجربه بسیار بالایی رو کسب کردم و موفق شدم تحمل کنم امروز رو هم.. خدایاشکرت..

فقط تو میدونی چی از سر گذروندم این ماه...


ارزوی سلامتی دارم برای همه هموطنام تو این روزای اوج گیری کرونا.. مخصوصا پدر مادرا و پدربزرگ و مامان بزرگا... خداحفظشون کنه برامون.

نظرات 3 + ارسال نظر
*/ آرش پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:07 ب.ظ

الان تبدیل شدی به یه مرموزِ جان سخت.
جان سخت بمون مرموز خانوم. دنیا بی رحمه. جایی برای آدمای غیر جان سخت نداره
باید قوی بود و قوی موند
مخصوصا کسی مثل تو که خوش قلب و عاقل و فهمیده اس، باید از بقیه‌ی مردم موندگار تر باشه توی دنیا.
هوای خودتو داشته باش و خودتو بیشتر دوست داشته باش، خدا هم همراهیت می کنه تو روزهای سخت :)

وای ممنونم
مرا به سخت جانی خودم گمان نبود

گیل دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 05:33 ب.ظ

مرموز کجایی؟ چرا پست نمیذاری؟
سرماخوردگیت خوب شده ؟

اووف خوبم
مادرم مریضه یه خورده با کارای خونه مشغولم
خدا رو شکر طول کشید ولی خوب شده

دیانا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 09:13 ب.ظ http://Mohiig24.blogsky.com

عمل چی؟ من خیلی وقته اینجارو نخوندم
الان خوبی؟

خوبم

چندتا کیست از شکمم درآوردم و رگهامو ترمیم کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد