مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

اتمام تعطیلات!

اینم از سیزده به در..

چقدر زود گذشت این سیزده روز.

امروز دوستم لپ تاپشو فرستاد برادر جان درستش کنه.. متاسفانه زده بود همه درایواشو پاک کرده بود که نتیجش نابود شدن کلی آرشیو عکس و فیلم بود. نشد کاری کنیم فقط مجدد ویندوز نصب کردیم و برنامه هایی که میخواست.

میخوام کتاب جز از کل رو بخونم اما حوصلم نمیکشه

اعصابم خورده که همش این گوشی دستمه :/

گفتند از شنبه طبق روال عادی باید بیاید سرکار. اون همه آدم تو یه گله جا! چی بگم والله.


دلم وافل نوتلا میخواد، بعد پیاده روی تو یه جاده سرسبز که تهش بخوره به دریا.. شایدم دوچرخه سواری.. دلم بغل میخواد.. دلم میخواد یه روز کامل نشورم دستامو.. 


امروز کلی دنبال یه جایی که بتونم اکسل رو پیشرفته تر یاد بگیرم گشتم اما هیچی پیدا نکردم :( 

یه سیب زمینی خوشمزه درست کردم امروز. سیب زمینی رو خوب خوب میشوریم بعد میزاریم آبپز بشه.. بعد تو سینی فر کمی با پوست لهش میکنیم نمک میزنیم و کمی پودر سیر و فلفل و یا هرچی دلمون خواست.. بعدم میزاریم طبقه بالا فر.. من ۵ دقیقه آخر پنیر پیتزا و به کم ژامبون هم ریختم روش.. خوشمزه شد انصافا :))





نظرات 3 + ارسال نظر
وب نگاه پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 02:29 ق.ظ http://webnegah.com/

به نظرم از یوتیوب استفاده کن
مخصوصا اگر زبانت قوی هست سرچ کن تو یوتیوب اموزش های حرفه ای تری هست

مرسی ممنونم از پیشنهادتون، حتما :)

مینو شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 08:40 ب.ظ http://Rozhayetanhaie.blogsky.com

منم دلم کلی چیزای خوب میخواد

گیل پیشی یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام دوستم. کجایی؟

سلام زیرسایتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد