مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

آخرین روز بهاری قرن

دارم تبدیل به جغد میشم! از سرکار میام میخوابم تا ۱۰ بعد که همه میخوابن من بیدارم.

امشب خیلی گرمه.. این پنجره باز هم داستانیه برای خودش دیشب که اونطوری.. امشبم یهو یه خانومه سرشو از پنجره آورد بزرون داد زد ساکت باشید میخوایم بخوابیم :)

رو به روی پنجره اتاق من یه دیواره.. من فقط صداهای مختلف رو میشنوم.


میگفتن امروز یا بهتر بگم دیروز آخرین روز بهاری قرنه... و ما قطعا آخرین روز بهاری قرن دیگه رو نخواهیم دید..

چه حس بدیه فکر کردن بهش... 


نظرات 3 + ارسال نظر
*/ آرش یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 01:55 ق.ظ http://hallucinations.blogfa.com/

اکتیو شدی :)
این همچینم غم انگیز نیستا...
روزی 70 تا 110-120 نفر دارن تو ایران بر اثر کرونا پرپر می شن، این غم انگیزتره
اینا بهار سال آینده هم نمی بینن

بده اکتیو شدم حالا :)

اینکه یه نفر کرونا کرونا بگیره و بمیره امریست احتمالی ولی اینکه آخرین بهار قرن رو نمیبینی امریست قطعی همین تلخش میکنه

گیل پیشی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام دوست عزیزم. خوشحالم که دوباره آپ کردی.
خوبی؟ چه می‌کنی با گرما

سلام عزیزم.. خوبم تو خوبی؟

گرما از سرما بهتر است و نورخورشید از هوای بارونی و گرفته!!

*/ آرش سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 02:30 ق.ظ

نه بد نیست
هیچی دیگه... ما حرفی نمی زنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد