مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

درونگرایی

خیلی گرمه! ما به شیوه قدما از پنکه سقفی استفاده میکنیم اونم تو ناف تهران!


به نظرم دوست داشتنی ترین روز هفته چهارشنبست.. چون فرداش پنج شنبست! خود پنج شنبه هم جزو روز خوباست چون فرداش جمعه است... اما امان از جمعه :/ دلگیییری عجیبی توش موج میزنه. استدلال رو داشتید :)


دوستم زنگ زده عصری میگه اخلاقتو خوب کن.. 

اینکه آدم دلش بخواد ساکت باشه و تو خودش میشه اخلاق بد؟؟ من الان خلاف گذشته دیگه با درونگرایی خودم نمیجنگم! آقا من همینم.. من اینطوری راحتم! درونگرایی بیماری نیست به خدا، یک نوع شخصیته! دلم میخواد تو خودم درگیر باشم.. من سختمه احساسمو بروز بدم... تا کی باید این لبخند احمقانه روی صورتم باشه و الکی خودمو خوشحال یا ناراحت نشون بدم.. 

اصلا اره من بی احساسم،  اخلاقم شخصیتم کل وجودم بده! برای کسی دعوت نامه موندن نفرستادم به پای کسی هم زنجیر نزدم ... برید به سلامت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد