مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

این روزها

سلام، خوبم.

تقریبا هفت ماه از عملم گذشته، درد شکم همیشه همراهمه و میشه گفت بهش عادت کردم. بعضی روزها درد بیشتر و بعضی ها روزها درد کمتر.

ولی کلا خوبم.

چی تغییر کرده؟

خودم که هیچی جز موهام که دیگه ندارمشون و کوتاه کوتاه کردم :) 

کارمم از کارشناس شدم سرگروه

الانم که دورکار خونم به خاطر کرونا.. یکی از همکارام کرونا گرفته و همه دورکار شدیم. 

کنج خونه با هوای پاییزی و افسردگی فصلی که من همیشه پاییز باهاش درگیرم. 

اما خدا رو شکر الان حالم خوبه، فقط نگرانم اخه بابامم بازنشست شد و الان خونست و تنها کسی که به بیرون رفت و آمد داره منم. نکنه یه وقت باعث ابتلاشون بشم؟؟ :(

عشق و دلخوشی های امروزم برادرزاده ۵ ماهمه، عشق عمه. به زندگیمون شادی اورده :) کوچولوئه بامزه و شیطون.

وقت قرصامه

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام مرموزجان، خوبی؟
کم پیدایی؟ کانال تلگرام داری؟

سلام گیل. خوبم تو خوبی؟
اره یه کم گم شدم این روزا... نه ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد